KLACHTEN

Alle medewerkers van Fysiotherapie VIZIO doen hun best u zo goed mogelijk te helpen. Heeft u toch een klacht over uw behandeling, of bent u ergens niet tevreden over, dan gaan we ervan uit dat u dit aan ons vertelt. Klachten kunnen uiteenlopen van verbeterpunten tot officiële klachten. Mocht u een klacht hebben, bespreek dit dan eerst met uw behandelend fysiotherapeut. 

 

Mocht uw klacht niet bespreekbaar zijn of levert het gesprek met uw behandelend fysiotherapeut niet het gewenste resultaat op, dan kunt u een van de andere fysiotherapeuten in de praktijk vragen te bemiddelen en/of een klachtenformulier bij de receptie opvragen en deze invullen. U kunt ervan op aan dat we uw klacht serieus en vertrouwelijk zullen behandelen. Geeft ook dat geen bevredigende oplossing, dan kunt u uw klacht officieel indienen bij:

 

Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie

Klachtencommissie

Postbus 248

3800 AE Amersfoort

 

U kunt meer informatie over de klachtenregeling fysiotherapie vinden op www.kngf.nl/wkkgz.

Tevens is er bij de receptie een folder verkrijgbaar.